091004

Tja!

Har inte orkat sitta vid datan på hela dan. Har varit riktigt seg idag..

Vid 11 idag så åkte jag och Jessica till erikslund med hundarna =P Åkte upp till skogen där man alltid red förut =P Regnade lite men dom tyckte att det va lika roligt iaf, och Mimmi som hatar regn ;P Vi ska åka dit nån dag när det är torrare så vi kan gå runt mer i skogen för det älskar dom =P

Sen när jag kom hem så la jag mig i sängen och läste. Har läst klart 3:e boken så nu har jag börjat på sista ;) Somnade gorde jag också, jag va tydligen väldigt trött för jag sov i 2-3 timmar, ändå sov jag flera timmar i natt. Sen har jag pratat lite med Jessica, kollat på Grey's som jag missade i onsdags och One Tree Hill så klart ;P Måste hitta en sida som man kan se OTH på för jag orkar inte vänta tills nästa vecka för att se hur det går med Peyton.

Sen har jag inte gjort mycket mer. Pratat lite med mami och käkat =P Nu tänkte jag fortsätta läsa Så länge vi båda andas =) Ciao!


Kommentarer
Postat av: helen

peyton dör :(



.. eller?

2009-10-06 @ 00:13:24
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0