091007

God morgon!

Vaknade vid 10. Har vaknat ett antal gånger i natt och i morse så jag tvingade mig själv att somna om och sova lite längre.

Fint väder är det idag också så man kanske ska gå på en promenad sen med hundarna =P Jag och mami gick en sväng igår med Mimmi, Linc och så hämtade vi Tjorven så hon också fick röra lite på sig =) Hon va tydligen jätte jobbig hemma, hon har massa energi den där hunden så jag förstår att hon kan bli jobbig =P



Inte lätt att få några bra bilder med mobilen när dom inte kan vara still i 1 sekund =P


Gud va Isak är jobbig idag. Han bara bråkar och tjatar hela tiden. Jag blir galen när hans mun går i 300 när man verkligen inte orkar lyssna..

Nu ska jag titta på en film =P

Ciao!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0