091014

Tja!

Idag har jag jobbat lite =P Började 7.30 så det va ju bara att kliva upp kvart över 6. Jobbade till 2 och det är så skoj att få jobba lite =P Alla barnen är ju så goa i förskoleklassen och alla dom andra som man träffar på fritids och rasterna ;P Va ju flera goa flickor som frågade om jag skulle jobba nånting på fritids och på lovet, men det vet jag ju inte och då sa dom att jag måste de =P Hehe dom är så söta =) Man kan ju hoppas att dom från fritids ringer nånting om dom behöver vikarier för jag vill ju verkligen jobba och barnen verkar ju vilja att jag ska gö det också =P

Har iaf gått jätte bra idag =P Måste ju säga att dom har varit väldigt lugna idag, supergoa ungar =) Har inte varit nåt bråk idag, ute vet jag inte om det va det men inne så va dom jätte snälla iaf =P På badet så va det 2 ungar som inte riktigt lyssnade när dom skulle gå upp men det va dom 2 som brukar ha lite svårt med det.

Efter jobbet så åkte jag och mami upp till ånge, va in en sväng till arbetsförmedlingen och sen handlade vi lite.

Sen har jag och Jessica gått på en promenad med hundarna =P Tjorven fick följa med idag också ;P Väldigt glad blev hon men hon va lite jobbig idag för hon skulle skälla en hel del på Miloo, (första gången hon träffa honom) fast hon skäller ju på dom andra också men idag va hon extra jobbig. Hon lugnar väl ner sig när hon har träffat Miloo några gånger, men det är jobbigt när hon ska gapa hela tiden.


Nu ska jag läsa lite bloggar ;P Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

vafan, har ni redan snö!?



ja, kom till våren/sommaren :D

göteborg är som finast på våren och hösten ;P

2009-10-14 @ 21:42:32
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0