091021

Hejsan!

Inatt har jag inte sovit så bra. Lincoln har inte riktigt velat sova så han har kutat runt och gjort massa andra saker istället och jag klarar inte av att sova då för jag vill veta att han ligger och sover och inte håller på med en massa dumma grejer. Så jag har sovit på soffan inatt, för när Linc är sådär så måste han ut ett antal gånger. I morse fick jag sova lite bättre, sov till 11. Vet inte hur många gånger jag har vaknat upp inatt eller ja snarare i morse. Han kan inte vara still nu heller så jag håller på att bli lite tokig på honom. Mimmi blir också galen på honom. Måste gå ut och leka som fan me han snart och hoppas på att han blir lite trött för han har ju energi värre än en duracellkanin.

Igår red jag en sväng =P Isa va lite små nervös för det va jätte mycket dimma men hon va väldigt duktig =) Travade en del så hon fick springa av sig lite vilket hon alltid tycker är skoj =P Sen så mockade jag, la in maten och fyllde på vatten och såna grejer så det va klar tills S skulle ta in dom.

Sen så kollade jag på Ugly Betty & Desperate Housewives =P Och så hämtade jag Cassandra hos en kompis. Sen började den roliga natten...


Nu ska jag gå ut och städa åt Em och aktivera Linc.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0