091023

Hejsan!

Har inte orkat blogga på hela dan. Först i morse så åkte jag och mami till fränsta strax innan 8 för vi skulle till E med min bil för han skulle sätta på vinterdäcken. Sen handlade vi lite, åkte hem och käkade lite, kollade på tv och sen somnade jag på soffan =P Har inte sovit så mycket på 3 nätter och det börjar märkas.

Sen vid halv 2 drog jag till stallet. Red en längre tur idag eftersom jag red själv =P Va ute i 1,5 timme. Isa fick trava en del vilket hon alltid tycker är skoj =P Och så testade vi 2 nya vägar, alltid roligt =P Så hon har fått röra lite mer på sig idag, hon behöver springa av sig lite ibland för hon blir ju så fjantig annars. Men hon har varit jätte duktig ett tag nu ju och jag hoppas att det håller i sig ;P Hon får ju ändå komma ut flera gånger i veckan. Det va riktigt skönt att rida idag och jag tror Isa tyckte det va roligt, få springa mer och gå på nya vägar, det gillar hon ;)

Ja sen har jag mockat, lagt in maten, fyllt på vatten 2 gånger i hagen för dom dricker ju som elefanter och så har jag pratat en hel del med hon som äger stallet =) Vi pratade i typ 1-1,5 timme och det är alltid lika trevligt  =)

Såg kaninungarna för första gången idag och jag kan bara säga att dom är sååååå söta! =P Små gulliga hårbollar =) Dom ska vi göra tama ;P Kommer bli så gulligt när dom vågar hoppa runt mer i buren, pluttisarna =P

Ja sen har jag inte gjort så mycket mer, käkat lite och tittat på tv =P Och nu ska jag läsa lite bloggar och så tills Idol börjar =P

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0