091025

Tja!

Ni har väl inte glömt bort att ställa tillbaka klockorna 1 timme? =P Min iPhone fixar det där själv så jag behövde inte bry mig om den, bara alla andra klockor =P

Klev upp vid 7 idag för Jessica skulle komma och hämta mig vid halv 8 för vi hade utsläpp idag =P Gick jätte bra men Herman (fölet) och Pyret va lite seg på att gå in helt i hagen så vi kunde stänga. Annars va det väldigt lätt =P Hade insläpp igår också och då gick det jätte bra, hästarna kom i rätt ordning så det gick fort att få in dom stora hästarna. Sen va det bara Pyret som va kvar som jag fick hämta ute i hagen längst bort. Men hon är alltid så söt när man kommer för hon kommer alltid fram och ska goa lite och sen går hon efter än till stallet, sen blir hon lite rädd när hon ska gå förbi Guyen in i sin box men det går alltid bra =P Dom är så snälla hästarna så det är aldrig nåt problem så. 

Idag har jag inte gjort så mycket mer. Legat och läst lite bara, ska la gå på en promenad lite senare med hundarna så Lincoln blir lite lugnare =P Nog för att han sover nu men han blir ju lite tokig när han väl är vaken =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0