1 Oktober

God morgon!

Nu är det redan 1 oktober, helt otroligt. Det är läskigt hur fort tiden går.

Idag tar Jessica över Isa och jag kommer vara medryttare =P Tänk att jag redan har haft henne på foder i 6 månader, alltså det är ju sinnessjukt hur fort tiden verkligen går. Ska rida lite senare idag, hade tänkt rida på den stigen som vi gick på igår, får se hur det går =P

Igår gick jag och Jessica på promenad med hundarna =P Dom tycker alltid att det är lika kul att få träffas och springa runt i skogen ;P Och när vi letade rätt på stigar som man kan rida på så hade dom jätte roligt =P Man skulle ha åkt dit oftare nu innan det blir vinter.

Sen på kvällen så red jag en sväng. Isa blir en helt annan häst när det inte blåser. Hon blir så mycket lugnare och hoppar inte till för allting. Det är så stor skillnad på na när det blåser och när det inte gör det =P Travade nästan hela tuben, det tyckte hon va jätte skoj =P Det vart ett stopp för jag såg att det va nåt djur som kom upp ur skogen och när vi kom närmare så såg jag att det va en grävling. Den stirra på oss i några sekunder och sen fick den eld i baken och kutade iväg fort. Jag visste inte att dom kunde springa så fort som den gjorde =P Andra gången jag och Isa träffar på en grävling =P

Nu ska jag käka lite och sen ska jag kolla på Twilight ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0