Idol

Hej!

Nu har Idol börjat. Hade tänkt kolla på det idag, har inte kollat så mycket på det i år, har inte orkat. Men när det drar igång på fredagarna så kommer jag sitta bänkad =P

Red en sväng idag. Testade den där stigen men det va inte så lätt att se vart den tog vägen in bland träden och allt så jag och Jessica ska märka ut den så vi hittar sen =P Isa va lugnare idag men på vägen hem så fick hon fnatt och hoppade runt, började galoppera några steg, skulle bara kuta iväg, körde ut arslet i vägen och sånt där skoj när det kom bilar med husvagnar och bara bilar. Fattar inte vad det är med na för hon brukar ju inte bry sig men nu är det 2 gånger som hon har varit knäpp. Men men man kan ju hoppas att hon lugnar ner sig. Annars gick det bra =) Träffade på 4 rådjur gjorde vi, 2 gånger till och med för dom kom tillbaka till samma plats som vi råkade skrämma bort dom ifrån =P Dom är så söta, synd bara att dom ska bli så rädda när man kommer.

Tog hem Isas träns och brösta. Har putsat och smörjt dom så nu är dom fina =P Kan ju säga att bröstan inte va speciellt ren men nu är den det =P Tänkte först sitta i stallet och göra det men det finns ju bara kallvatten där och det är ju så kallt ute så det kändes inte så lockande att göra det där =P

Har åkt till torpshammar med Cassandra. Skulle tanka och sen åkte jag till fränsta och hämtade ut lite pengar. Tycker det är skönt att åka bil på kvällen, bara lyssna på musik och inte tänka på nånting annat. Så härligt! =)

Nee nu ska jag vända uppmärksamheten mot tven ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

men micheeelle,

jag vill ju träffa dig,

och jag kommer ju inte åka till ljunga :/

2009-10-01 @ 20:50:25
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0