Jobbat & Sundsvall

Tja!

Idag har jag jobbat på lekis. Började halv 8 och slutade 2. Så himla roligt att få jobba lite =P Älskar verkligen att jobba där för alla barnen är så himla goa & underbara och personalen också =) Synd bara att man inte får jobba så ofta. Alltid så skoj att komma dit för barnen blir alltid så glada =) Go ungarna =P

Sen vid 2 så åkte jag och mami till sundsvall. Handlade massa mat, lite presenter till Isak och jag köpte 3 halloween ljuslyktor =P Jag älskar halloween, skulle vilja bo i USA på halloween och julen för dom har ju så mycket härligt pynt och grejer ;P


Köpte även nya Marabou Yoghurt Raspberry. Den va riktigt god så den kommer jag absolut köpa fler gånger ;)


Sen har jag inte gjort så mycket mer, käkat lite bara =P Och nu hade jag tänkt läsa lite bloggar =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

haha ja den chokladen är FARLIGT god.. =(

2009-10-22 @ 22:47:53
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0