090902

God morgon!

Klev upp vid halv 8 idag. Ska gå upp till Isa så att jag är där lite innan 9. Ska bli så skönt med en morgonpromenad =P Nu kommer man ju få mer motion själv och det är bra =P

Mami och Mimmi följde me dit bort igår kväll. Mimmi fick träffa valpen Doris & gamlingen Gibson =P Nee då så gammal är han inte, 8 år bara =P Va så länge sen man träffade han. Mimmi sa åt båda 2 om dom gjorde nånting. Hon är ju lite extra knäpp just nu eftersom hon ska börja löpa och låter lite för mycket ibland. Men hon satte valpen på plats för hon kan vara lite på så det är la bara bra att hon har större hundar som säger åt na. Men hon är så sjukt söt och så plutte liten ;P

Isa va ju rolig igår hon. När hon stod i boxen så fick hon ha dörren öppen och bara ett rep där istället för hon gillar ju att titta ut. Och när jag står och sopar och har fixat runt hennes box så ska hon ju självklart sträcka ut hövet och så har hon en tuss hö i munnen som hon står och skakar ut på golvet och sen går hon =P Där får man sopa sist varje gång om hon ska gö sådär =P Hon är lite busig den där damen ;)





Nee nu ska jag göra mig klar så jag kommer iväg nån gång =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0