090905

God morgon!

Ska snart åka till Isa. Är lite bättre väder idag, eller ja just nu iaf. Kommer säkert regna idag också men jag hoppas att det inte gör det.


Igår gjorde jag la inte så där jätte mycket. Hämtade mami i fränsta och så handlade vi lite där. Sen satt jag och kollade på 2 avsnitt av True Blood =P Sen kan skriva vilken sida man kan se det på om det är nån som skulle vilja titta på det =P Senare på kvällen så hade vi myskväll som vi har börjat köra varje freda igen =)

Vid 8 så åkte jag till Isa. Tog in henne och fixade lite innan jag åkte hem strax innan 9. Kollade på True Blood med dom andra här hemma =P Och efter det så tänkte jag fortsätta kolla på det på datan men jag va så satans trött så jag däckade ;P

Nu måste jag göra mig i ordning så jag kommer iväg nån gång =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0