090910

Tjena!

Usch vad lite bloggande det har blivit. Måste verkligen bättre mig.

Idag klev jag upp vid halv 8. Va as trött. Va på väg till stallet runt 9 nån gång men jag hann inte så långt för jag fick ett sms av S, hon undrade om vi skulle rida på morgonen. Så det va bara för mig att vända =P Sen kom hon och hämta upp mig =) Lilla Doris va ju så himla go i morse, riktigt pusstokig, så himla glad och go =)

Va riktigt skönt att rida på morgonen, det måste man börja göra oftare =P Vi red en längre tur idag, va ute nästan 2 timmar. Isa va mycket lugnare idag när det bara va vi, hon verkar vilja tävla mer när vi är flera. Men hon brukar ju bli lugnare efter ett tag så snart kommer det nog gå bra med flera också =P Underbart väder är det också, blåser lite mycket men det är skönt ändå =P Det va en riktigt härlig ridtur =)

Igår red jag en längre runda själv. Va ute i 1,5 timme och Isa va jätte duktig =) Det enda som hände va att hon blev rädd för en epa och ville sticka iväg, men hon va duktig och stannade och väntade på att den skulle åka förbi. Hon fick trava en del och så tränade vi på galoppen lite =P Så roligt att hon kan ta galoppen lättare på raksträcka =)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

äh ju mindre du bloggar ju mindre behöver ja läsa xD ha de.

2009-09-10 @ 16:38:18
Postat av: Cassandra

äh ju mindre du bloggar desto mindre behöver ja ju läsa xD ha de.

2009-09-10 @ 16:39:56
Postat av: Anonym

härligt med en ridtur :) fin blogg föresten.

2009-09-10 @ 16:58:07
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Gamerguy

Flera inlägg :P

Ha en trevlig torsdag.

2009-09-10 @ 17:26:16
URL: http://gamerguy.blogg.se/
Postat av: peyton

härligt att någon annan också älskar one tree hill.

ja, bästa serien, med så mkt underbart innehåll! :)

2009-09-11 @ 15:31:50
URL: http://vi.blogsite.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0