090918

God morgon!

Härligt väder vi har idag, regn.. Hoppas det slutar snart. Har varit hos Isa en sväng, släppt ut na och fyllt på vatten och såna där grejer. Ska rida lite senare idag också om det inte spöregnar för då skippar jag det. Blir antagligen en tur med S & Å =P


Sov med hundarna igen =P Linc är så himla go för han vill gärna ligga nära och så trycker han upp hövet på kudden precis vid mitt =P Och sen ligger han så jätte länge och ska bara goa =) Han är så söt =) Både Mimmi & Linc ligger och sover som små grisar nu ;) Ingen utav dom vill gå ut nu heller, så dom lär nog ligga och sova ett tag =P

Nu ska jag fixa lite frukost, orkade inte äta förut innan jag drog till Isa vilket va ett tag sen så nu är inte min mage så gla =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0