090921

Tja!

Idag började jag ju jobba klockan 6. Kliva upp klockan 5 är inte direkt min grej =P Fy satan va kallt det va i morse när jag gick ut till bilen, brrr! Värsta dimman va det också så man såg ju inte vägen så bra. Halv 7 kom första barnet och sen kom det bara fler och fler =P Satt och spelade kort en stund med dom 3 första grabbarna som kom dit, ovanligt att vi gör de ;P Har iaf varit sjukt skoj att jobba idag =P Alla barnen är så goa fast att dom kan vara lite gapiga ibland =P


Kramkalas har vi haft idag också hehe =P Tjejerna i lekis, 1:an och 2 från 2:an är väldigt kramsjuka och vill kramas hela tiden när jag är där =P Dom står i en ring runt mig och ska kramas och vissa börjar ju bråka när dom försöker krama mig, helt sjukt =P Och sen så va det ju en kille också som va kramsjuk =) Go ungar =) När man är där så känner man verkligen hur mycket man saknar att jobba med alla goa ungar som man har jobbat med i flera månader =) Jag hoppas verkligen att jag får vara vikarie där oftare för det är så himla skoj! =)

Åkte till Isa en sväng förut för mamis ena kompis och barn ville hälsa på hästarna och kaninerna =) Dom fick följa med mig in i hagen och klappa Isa & Solen =)

Jessica red Isa idag =) Pigg va hon, som vanligt ;P I morgon ska jag testa den där stigen som vi såg sist när vi va ute och gick med hundarna. Hoppas att det är en bra väg som man kan rida på ibland för det är skoj när man har massa olika vägar som man kan välja mellan så att det inte blir samma turer hela tiden =P Får hoppas på bra väder också ;P

Nu ska jag ta det lite lugnt, läsa lite bloggar och kanske fortsätta läsa nån utav böckerna som jag har börjat på, bara 4 st ;P Har varit på lite olika humör när jag har läst på sista tiden så det bara blev så att jag började läsa flera böcker, brukar hålla mig till 1 åt gången men inte nu ;P Får se vad jag känner för idag =P Längtar efter Twilight böckerna!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helen

vilken jessica är det du umgås med? :o

2009-09-22 @ 16:21:21
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0