090922

God morgon!

Vaknade 6.40 idag. Va hur trött som helst, men nu är jag inte lika trött =P Bara för det så börjar jag gäspa nu ;P

Har varit hos Isa en stund. Gav na mat, borstade av henne, mocka och såna där grejer =) Har varit jätte dimmigt idag och kallt. Usch! Vill verkligen inte ha vinter och kyla =/

Igår åkte jag till Isa vid 10. Tog in henne då för Solen stod inne. Borstar alltid av henne på morgonen och kvällen och igår så borstade jag även igenom hennes svans, för nu ska den alltid vara fin och lätt att borsta =P Hade tänkt rida ikväll också, får hoppas att det inte regnar då. Hade varit skönt att rida på dan men vi ska antagligen åka till stan sen så det går inte.

Vilket intressant inlägg jag fick till... Eller inte =P Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0