090923

God morgon!

Orkade inte blogga mer igår. Va i stan i flera timmar och sen när jag kom hem så åkte jag och till stallet och red en sväng och sen hade jag så satans ont i hövet hela kvällen. Får ju skylla mig själv för jag åt inte så mycket igår och jag som älskar mat. Shoppade lite grejer, visar det om en stund =P

Vaknade halv 8 idag. Klev upp och åkte bort till stallet. Gav Isa mat, borstade av henne, tog ut na, fyllde på vatten i hagen och såna där grejer =P Ser ut som om att det ska bli rätt fint väder idag, skönt! =P

Igår när jag red så va Isa väldigt lugn =) Kan ju ha varit för att det va mörkt och då blir ju hon lite försiktigare, men det är ju bra iaf =P Idag får hon nog vila, jobbar lite idag och det är jag som stänger så jag slutar halv 6, så det blir nog en lugn kväll för mig idag och så rider jag i morgon på dan så jag kan kolla upp den där vägen som vi såg =P

Nu ska jag käka lite =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0