090927

God morgon!

Vaknade vid 8 idag. Åkte bort till hästarna på en gång. Jag tog in Solen igår och tog ut na idag också för S skulle jobba natt. Dom blir alltid lika glad på morgonen när man kommer när dom vet att dom ska få mat =P Borstade av dom, tog ut dom och så har jag tvättat ur deras vattenbaljor och fyllt på dom.

Goade lite med kaninungen också =) Den är så söt, måste komma ihåg att ta kort på den så ni får se den underbara lilla sötisen =) Gav ungen och även pappan lite gräs, dom blev så glada =P

Tittade på Bumbibjörnarna förut när jag käkade frukost =P Då kommer mami in och säger: Tittar du på tecknat? =P Jag: Ja, det är ju bumbibjörnarna =P Jag älskade det programmet när jag va liten och gör det fortfarande ;P Det gick så mycket bra barnprogram när man va liten, nu visar dom ju bara en massa skit för barnen.


Nu ska jag slappa en stund, fortsätta läsa för jag är helt fast i boken =P Man blir verkligen helt beroende ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

eller hur! bara massa skit,

fast det värsta är att dom gör remake på VÅRA barnfilmer, askungen 2, lejon kungen 2, osv.

låt dom vara för fan ;P

2009-09-27 @ 19:58:45
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0