090928

God morgon!

Vaknade nån gång efter 7. Åkte till stallet innan 8 nån gång. Gjorde det vanliga där =P Goade även med kaninungen =) Den är ju så söt! Det märks att dom vet att dom får gräs av mig nu när jag kommer in där för båda kaninerna ställer sig upp mot gallret, hoppar runt och bara väntar på att jag ska gå in till dom =P Matvrak ;P
Jag är ofta själv i stallet. Jag kommer nästan alltid först till stallet på morgonen, inte ofta nån annan hinner före. Jag vill ju släppa ut Isa så tidigt som möjligt för det är ju onödigt att hon ska få stå inne för länge. Och så brukar jag åka dit sist på kvällen för jag brukar ta in Isa vid 10, 9 ibland men inte ofta. Bättre om hon får gå ute så mycket som möjligt när hon står inne på natten.




Nu ska jag läsa, läsa och läsa, ni vet vad ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0