Knäpp handled

Min handled är lite knäpp just nu. Den brukar kunna typ låsa sig ibland men då brukar jag bara behöva knycka (heter det så?) till med handen så brukar det försvinna. Men nu vill det inte gå bort utan det känns fortfarande som om att det är nånting som är låst och så gör det lite ont i vissa rörelser. Aja, hoppas det går bort snart.

Hade tänkt rida en sväng om en stund. Isa behöver komma ut lite, men idag får det bli en lite kortare runda. Ska göra mig i ordning nu så jag kan dra till stallet så fort som möjligt =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

haha ja, det skulle jag gärna,

men jag kommer tyvärr inte åka till pappa på ett BRA tag :/ kanske åker till mamma så får du komma dit =)

2009-09-20 @ 10:23:03
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0