Lincoln & Miloo










Igår åkte vi till Jessica med Linc så att han skulle få träffa sin brorsa igen =P Först så ville inte riktigt Linc leka med Miloo men efter en liten stund så lekte dom för fullt =P Tog massa bilder men det va jätte många som vart suddiga.


Så roligt att Linc & Miloo kommer få växa upp tillsammans =) Det är ju inte så ofta 2 valpar från samma kull hamnar så nära varandra och han som vi köpte Linc av tyckte att det va jätte roligt =) Ska bli så skoj att se hur dom utvecklas och så kommer vi ju kunna träna tillsammans när dom blir lite större för nu får han bara vara valp.

Kommer bli roligt när vi kan gå på långa promenader med dom =) Och så ska dom bli riktiga hästhundar som kommer få följa med ut när man rider =P Kommer bli så skoj! =) Dom är så lugna båda 2 och dom kommer bli riktiga kanon hundar! =) Linc & Miloo på nya äventyr ;P

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska bli hur roligt som helst! Två tuffingar redo för nya äventyr:P

2009-09-12 @ 13:36:38
Postat av: Gamerguy

åhh jag är avis, vill också ha min valp. skulle hämtat henne igår men de har blivit magsjuka så jag kan inte hämt ade förns om 2 veckor :'(

Titta på min blogg, under kategorin Faith så ser ni hur hon ser ut.

2009-09-13 @ 12:51:18
URL: http://gamerguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0