27 April

God morgon!

Har ni sovit gott? Det har jag iaf =P Klev upp kl 8 idag, börjar jobba kl 10 och slutar vid 18 eller senare. Så man hinner ju inte göra nånting idag. Ska släppa in hästarna ikväll också.

Snart ska Emma flytta hit också =P Älsklingen är så gullig, han stod ute i flera timmar igår när jag jobbade och byggde en bur åt henne =) Den är nästan klar så snart har Boppa ett eget husdjur ;P Fast Emma gillar inte direkt katter så hon lär väl sitta där ute och stampa när han är i närheten =P Ska bli skönt att ha henne här =)

Nee nu måste jag göra mig klar så jag hinner till jobbet i tid.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

vadå? bor du hos ted nu? :o

2010-04-28 @ 22:06:10
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0