19 Augusti

God morgon!

Det är ju så satans typiskt att jag har gått och blivit sjuk.. Ont i halsen, hövet och vissa stunder vänster öra. Börjar bli lite förkyld också. Jobbade igår och i tisdags, skulle egentligen ha jobbat idag och imorgon också men chefen tyckte att jag skulle vara hemma istället och bli helt frisk nu innan det blir värre så att jag inte riskerar att bli sjuk i flera veckor för sen har jag inte tid att vara sjuk =P Och det har hon väl rätt i =) Ska försöka bli så frisk som möjligt tills på tisda då jag och älsklingen drar till Turkiet, eller ja ner till Arlanda iaf =P Längtar! =D

Får hoppas att våran resa går bra utan några problem för H & B som skulle åka till turkland i tisdags kom inte iväg förrän igår eftersom deras plan va det som blixten slog ner i. Tur att det gick bra för man vet ju aldrig vad som kan hända när blixten slår ner så där.

Har la hänt en hel del sen jag skrev sist. Orkar inte skriva ut allt här och det skulle bli tråkigt att läsa också, för mycket. Men lite kort så har jag bytt jobb, har ett bättre jobb nu med jätte trevliga och roliga jobbarkompisar =P Min chef är jätte snäll och jag trivs så mycket bättre där än på det förra stället för allt blir mycket roligare med trevligt folk. Men jag saknar E, skulle vara roligt om hon också fick börja jobba där.

Vi har skaffat en till katt, älsklingen fick den när han fyllde år =P Lapin heter han ;) Bella har fyllt år, har varit i stan, stöde marknad, hundvakt & kattvakt åt mamma, varit i stallet en hel del, hoppat flera gånger med Goody för hon tycker att det är skit roligt =) älsklingen och P har grejat en hel del med gården, ted har fixat så att han kan börja bygga en altan nästa år och ja en massa saker har vi gjort =P

Är jätte fint väder idag. Hatar verkligen att jag är sjuk för jag vill ut och rida =( Men jag måste ta det lugnt så jag får pyssla lite med Goody sen bara. Skulle behöva städa också, kanske ska börja lite med det sen. Måste tvätta alla kläder innan vi åker till turkiet så man slipper tvätta en massa när man kommer hem sen.


Nu måste jag fixa lite frukost, börjar faktiskt bli hungrig (äntligen) vilket jag inte direkt har varit på nån dag nu så det går väl framåt =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

vad är det för nytt jobb du har? :)

2010-08-20 @ 21:20:17
URL: http://helly.nu
Postat av: Cass

Ha en trevlig resa syster! <3

2010-08-25 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0