2010 är snart slut

God morgon!

Har ni sovit gott? Det har jag :) Tänk att det här är sista dagen på det här året. Helt sjukt ju hur fort tiden har gått och det känns ju som om att man knappt har hunnit göra nånting, fast egentligen så har man ju de :P Nästa år ska jag börja blogga ordentligt igen för det är ju så skoj att gå tillbaka och läsa vad man har gjort :P Nu kommer det ju bli roligare att blogga igen när jag har en kamera ;P

Va hos K & M i huset igår så hundarna skulle få leka lite :) Fick inte så många bra bilder för dom kuta ju runt som galningar hela tiden ;P Hade lite för ljus inställning också så bilderna på speciellt Milo blev inte så bra eftersom han är svart/vit, så det va ju lite dumt. Måste börja ta lite mer testbilder innan jag börjar ;P Lilla Hubbe blev jätte rädd för Lincoln när han kom in så han skrek som en galning, lät som om att nån försökte döda honom och Lincoln bara stod och kollade på honom och undrade vad han höll på me :P Men jag kan förstå Hubbe för Linc är ju typ 100 gånger så stor som honom ;P Gick ju bättre sen iaf :)







Buspojkarna :P



Knasiga lilla Mimmi som inte ens kan släppa bollen fast hon fastnade i snön, nån annan kan ju ta bollen ;P







Söta lilla Hubbe :)





Söta Milo :) Synd att grejerna förstör bilden.


Ciao!


Kommentarer
Postat av: simone

vilka fina hundar :)

2011-01-05 @ 11:27:23
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0