28 December

Tja!

Är inte speciellt glad just nu, förhoppningsvis kommer allting ordna sig tillslut...

Har varit hemma hos mami idag och tagit lite kort på Lincoln & Mimmi =) Fick hoppa runt i djupsnön för att få några bilder för där skulle dom ju självklart springa runt, kan ju säga att jag hade fullt med snö i skorna eftersom jag inte va så smart att ta stövlarna ;P

Ja sen har jag inte gjort så mycket, kollat på en film med älsklingen. Fråga mig inte vad den heter för det vet jag inte ;P Men det är ju inte så svårt att ta reda på det, så det lär nog komma ett inlägg om den lite senare =P

Lite bilder på Lincoln & Mimmi kommer upp om en liten stund =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0