Trötter

Hej!

Usch, har varit så himla trött hela dan och imorgon och på onsdag måste jag kliva upp 5.15 för jag måste ta frukosten och sen hoppa in på städ och jobba till 16 eller längre. Känns sådär nu när jag är så trött precis hela tiden men det är ju bara att stå ut.


Fick våra nya jobb skor idag + att jag beställde ett par stövlar som jag kan ha hemma för jag har inga riktiga vinterskor, och båda skorna är så satans sköna att gå i! =D Känns knappt att man har skor på fötterna för dom är så lätta =P Har längtat efter dom! ;P

Ska snart kolla på Harry Potter och Halvblodsprinsen med älsklingen =) Efter det blir det sängen så man orkar upp och jobba i morgon. Sleep tight!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0