22 Februari

Hej!

Nu har man inte bloggat på ett bra tag igen.. Ska försöka komma igång igen. Ska försöka skriva lite kort nån dag om jag har tid, vad som har hänt sen sist. Kommer inte ha så mycket tid nu på dagarna för jag ska sitta uppe i ånge på nån slags utbildning via arbetsförmedlingen.

Har varit uppe i ånge idag, första dan idag så vi har gått igenom lite grejer och så. När vi va klar där vid 1 så åkte jag och mami till fränsta och fixade lite grejer och sen till dagis. Ja sen har jag inte gjort så mycket direkt, käkat lite och surfat runt lite bara =P Ska snart åka till stallet måste bara låta motorvärmaren sitta i ett tag, hade förträngt att det är sviiiin kallt igen.. Vill ha sommar nu! Är så himla trött på den här äckliga kylan, man kan ju inte göra nånting ute. Hatar det..





Sommaren 2009. Isa är så söt på första bilden ;)


Knarpan håller också på att bli knäpp. Han är en riktig dampkatt, han har riktigt knäppa grejer för sig. + att han gör mig galen. Så fort jag kommer hem så skriker han hela tiden. Är jag med han inne i rummet så klättrar han på mig, och då menar jag som en kattunge kan göra, upp för kläderna alltså. Inte så skönt när det är en vuxen katt som sätter klorna i en. Upp i ansiktet ska han vara hela tiden också. Sen så måste han ju alltid hälla ut all mat och vatten så jag blir vansinnig. Skulle vara skönt om det kunde bli varmt så han kan vara ute på dagarna för nu vill han ju bara vara inne, släpper man ut han så sitter han ju bara och skriker. Får hoppas på varmare tider snart innan man blir helt sinnessjuk.

Nee nu måste jag till stallet, lär ju bli ännu kallare snart, usch!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

åååh, jag vill ha sommar,

är så otroligt less på den här jävla snön och kylan.



förra årets vinter i götet var bättre - ingen snö!

2010-02-22 @ 22:20:10
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0