4 Februari

God morgon!

Gud va skönt det va att sova en timme längre än vanligt =P Sov till 9, tycker synd om T som måste kliva upp 6 varje dag.

Har precis ätit frukost. Ska åka till stallet vid 11, Solveig ska komma med hö och så ska jag och Jessica rida =) Bara 2 minus nånting idag, hoppas det håller i sig ett bra tag nu skulle vara sååå skönt! =P Men det dumma är ju att det blåser lite och snöar en del när det är varmare, och snö har vi redan så det räcker.

Goody va väldigt snäll igår när jag och T skulle ta in dom =) Hon sprang lite mot öppningen efter ett tag men så fort jag vifftade lite med piskan så stannade hon. Sen fick hon stanna kvar i hagen sist medans dom andra fick gå till stallet och sen gick hon jätte lugnt till stallet och så fick hon vänta utanför medans jag stängde in Guyen i sin box. Man kan ju hoppas att hon fortsätter vara sådär lugn och snäll som hon va igår. För det är ju inte så skoj om hon ska fortsätta spränga trådar och kanske till och med springa över nån.

Skriver mer sen när jag är hemma igen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0