22 Januari

God morgon!

Idag klev jag upp lite tidigare, strax efter halv 7 nån gång. Bestämde mig igår att jag skulle åka samtidigt som T så hästarna får komma ut lite tidigare. Väntade på att mobilen skulle väcka mig i morse för jag ville sova lite längre, men det slutade me att jag vaknade runt halv 7 nån gång och undrade varför inte mobilen ringde. Låg och väntade nån minut för klockan kanske inte va halv 7 men så kollar jag på mobilen och den va helt svart. Den fungerade igår kväll, jag laddade den innan jag åkte till T men ändå så gick det inte att få igång den. Nu fungerar den igen, jag la den på laddning när jag kom hem och efter nån minut så va den som vanligt igen och ändå är  batteriet fullt. Fattar inte va den håller på me. Va bara tur att jag skulle åka samtidigt som T annars hade jag kanske sovit för länge och då blir ju inte hästarna så glada.

Har precis käkat frukost så nu ska jag byta om och åka till stallet så dom små pluttarna får komma ut nån gång =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0