8 Januari

Tja!

Usch idag är det också sviiiin kallt! Men hästarna får vara ute nån timme idag iaf, ska snart åka och hämta Jessica sen ska vi till stallet och ta in dom små råttorna =P Men jag tror att dom tycker att det är lite skönt iaf att vara ute nu fast det är så kallt, kan ju inte vara skoj att stå inne hela dagarna.

Idag vaknade jag halv 9 av att mamma ringde och frågade om jag kunde köra henne och Linda till fränsta, för hennes bil gick inte igång. Och jag som hade tänkt sova till 9 ;P Va ju bara att släpa sig upp ur den varma sängen och ge sig ut i kylan.

Sen har man varit i stallet nån timme också. Mockat och grejat på. Inte så skoj att vara där nu direkt, men det är ju tur att det inte är så himla kallt inne i stallet, eller ja våran del =P

Nu måste jag gå ner och elda lite innan jag åker.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

men micheeelle, va inte så hemlighetsfull,

är du ihop med ted? ;)

2010-01-09 @ 00:21:06
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: helen

nemen! vad sött, hur länge har ni varit det? ;)

2010-01-10 @ 22:01:45
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0