18 Mars

God morgon!

Idag känner jag mig inte speciellt pigg.. Eller ja, pigg har jag inte varit på flera veckor, känns som om att man aldrig blir helt frisk för jag är så satans trött i kroppen hela tiden. Och så jobbar man ju nu också så man har ju inte tid att vila. Bra att man får pengar iaf =P

Lyckades somna om efter att Ted åkte till jobbet i morse, men 7.40 så va det nån jäkla dåre som ringde på hans privata mobil och den låter ju så himla högt så jag blev klarvaken. Ville kasta mobilfan i väggen men älsklingen hade nog inte blivit så glad då. Usch va sur jag blev när jag såg hur mycket klockan va. Det var ju bara att kliva upp då.

Ska snart åka till stallet, ska rida med Jessica, Sanna & Åsa idag =) Va länge sen jag red med dom så det ska bli skoj =P

Bloggar mer sen när jag kommer hem.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0