24 Mars

Hej hej!

Hade utsläpp idag också. Lite kyligare och gråare väder idag =/ Inte alls roligt.. Får hoppas att det blir bättre väder.

Va på personalmöte igår. Blir galen på att jag inte får jobba, varför ska man alltid ha sån otur? Fattar inte.. Aldrig att jag kommer försöka ta det jag tappar igen (om det inte är nånting som man inte kan skada sig på då), utan jag kommer ta ett steg tillbaka istället för det här ska inte hända igen.

Lyckades tvätta håret igår med 1 hand, vilket inte va lätt med tanke på mitt långa hår. Kan ju säga att det tog tid, hela 50 min. Ja jag höll på att bli helt galen. Och för att göra det ännu jobbigare så tog det lilla varmvattnet som fanns slut så jag fick fortsätta tvätta håret i iskallt vatten. Efter en stund så gör det ju så ont i hövet så man vill ju bara gråta. Det hade ju inte tagit lika lång tid om det hade funnits varmvatten. Men men, det va skönt att få det rent iaf =P

Usch känner mig slö idag. Har lite saker som jag måste ta tag i snart också så det blir gjort nån gång.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0