Tagit bort stygnen

Tjena!

Idag fick jag ta bort stygnen på fingret. Första stygnet kändes ju inte men det andra fick hon ju aldrig av utan hon fick försöka typ 5-6 gånger innan skiten gick av. Jag trodde det skulle göra skit ont att ta bort stygnen men det gjorde inte speciellt ont, det va bara det andra stygnet som kändes.

Va bara tvungen att rida idag när jag äntligen har fått bort stygnen =P Jag och Sanna red en sväng, så himla härligt! =) Ska försöka börja rida så mycket jag kan nu, måste ju få igång Goody. Hon blir ju så mycket lugnare när hon får hålla igång, för idag va hon helt knäpp när jag skulle tränsa och när jag skulle hoppa upp så kunde hon inte stå still utan skulle bara backa och greja på så Jessica fick hålla i henne. Så brukar hon inte hålla på men det kommer blir bättre snart.

Måste duscha snart också, ska bli så skönt att tvätta håret! Har inte tvättat håret sen i tisdags, aldrig att jag tvättar håret med bara 1 hand igen så jag väntade hellre tills idag när stygnen skulle bort. Lite skitit hår har ju ingen dött av ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0