6 November

Hej!

Helt sjukt att vi redan är inne i november. Snart är det jul och ett nytt år. Tiden går alldeles för fort.

Sitter och kollar på Gilmore Girls =) Har hjälpt älsklingen att sätta upp gipsskivor i snetaket. Nu är det bara taket kvar och en liten bit högst upp i snetaket sen är hela rummet gipsat =) Men till taket måste vi ha en gipslyft, blir ju lite svårt annars att få upp skivorna där.


Skönt att vara ledig =) Har jobbat hela veckan och igår rensade och städade jag alla städskrubbarna och la in massa ny tvätt som kom igår, så nu behöver man inte springa runt och leta efter grejer =P Blev alltid galen när jag skulle gå in i städskrubbarna för det låg saker överallt som vi inte använder och ingen ordning alls. Så himla skönt att jag har fått det gjort, för sen när julborden börjar så har man inte tid att fixa sånt. Längtar tills vi ska julpynta ;P

Funderar på om jag ska tvätta lite och börja städa badrummet. Får vänta me att dammsuga och så tills älsklingen har snickrat klart =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Lägg upp bilderna från drakborgen :D

2010-11-06 @ 13:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0