19 Oktober

God morgon!

Fy satan vad jag är trött! Och inte lär man bli piggare heller, speciellt inte när jag vet att jag måste kliva upp 5.15 både torsdag och fredag för då börjar jag kl 6 =/ Och så jobbar jag söndag också så det blir bara 1 dag ledigt den här veckan. Men man får ju pengar och det är ju skönt att man har fått ett jobb och att det blir så mycket nu =) Får hoppas att man alltid har en massa jobb där =P

Kommer nog bli en stressig dag idag också. Trodde det skulle bli rätt lugnt igår men där hade jag fel =P Blev lugnt efter lunch iaf så det va ju skönt =) Idag har vi massa rum som måste städas igen för det kommer in andra där idag. Jag hoppas att dom kommer in lite senare idag för dom andra skulle lämna rummen vid lunch nån gång och jag måste hjälpa till på lunchen och det blir ju lite jobbigt för S att fixa det själv. Men det kommer nog gå bra =P

Nu måste jag åka.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0