21 Oktober

Hej!

Idag har jag jobbat 11 timmar och dom 4 första sög... Kändes som om att det här inte va min dag direkt. Klev upp 5.15 och va dödstrött, har inte varit så trött förut när jag har fått kliva upp så tidigt. Sen började det med att jag lyckades glömma en kastrull med 10 ägg eller nåt så dom kokade på tok för länge så jag fick göra nya och det upptäckte jag 10 min innan frukosten började. Sen kom mackorna ut lite för sent och så va det nåt mer som jag fick göra när det redan hade kommit folk.

Sen fick jag springa runt som en galning och fylla på en massa grejer, ta bort disk för jag va tvungen att diska flera tallrikar på en gång för det fanns inte till alla. Det va runt 30 personer som käka och det kom in många samtidigt hela tiden så det blev mycket spring.

Sen blev det lite strul med fikat. Det va 3 grupper som skulle äta kl 9, 9.30 och 10. Första gruppen skulle ha mackor och dom andra visste jag inte vad jag skulle ge för jag visste inte vad dom hade fått förut men det blev bra tillslut, men så satans stressigt. Så dåligt som det gick imorse har det aldrig gjort förut. Hade varit bättre om nån hade jobbat med mig för det blev lite för mycket att ta 30 pers själv idag och sen på fikat så blev dom ännu fler. Hade lust att gå och gräva ner mig nån stans. Blää säger jag bara!

Sen kom Erica vid 10 =) Roligt att jobba med henne, va ju så himla länge sen vi sågs! Vi städade massa rum idag, bäddade i 1 rum, städade badavdelningen, ett större konferensrum + hall och toaletter. Sen lite allmänt och toaletter inne i herrgården. Har en hel del att göra imorgon också för då kommer det nytt folk igen. Har frukosten imorgon också men det är tur att det bara är 11 st så jag slipper stressa ihjäl mig. Hoppas på en helt lugn och bra dag i morgon! =P Ska bli skoj att jobba med Erica igen =D

Nu ska jag bara ta det lugn, slöa i soffan hela kvällen =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0