28 Oktober

God morgon!

Usch, känner mig lite seg idag. Tror den här dagen kommer bli lite lugnare för igår hade vi ju as mycket att göra. Va tur att C kom in efter lunch annars hade jag och Erica fått vara kvar där ännu längre och vi åkte hem strax efter halv 6 =P Nästa gång när det är sådär mycket att alla rummen ska städas och så, då ska vi vara 3 st för det är så onödigt att vi ska slita och stressa som galningar, men det gick mycket bättre igår än i måndags tycker jag =)

Idag har vi 6 rum som måste städas för det ska in nytt folk där och sen 2 konferensrum som vi inte hann med igår. Ja och sen allmänt, tvättstugan och lite sånt. Så det blir nog lite lugnare idag =P

Nu måste jag göra mig i ordning, ska snart hämta Erica.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0