Städat lite

Usch va tråkigt det är att vara hemma själv! Älsklingen är hos en kompis och hjälper honom att lägga ett golv och har varit där sen han slutade jobbet. As tråkigt!

Tänkte åka till mami en sväng förut men precis då skulle hon åka och träna, så typiskt. Får åka till henne en annan dag istället. För att ha nånting att göra ett tag så har jag städat lite, för det gör jag ju ändå inte hela dagarna ;P Dammsugit, diskat, torkat av lite bänkar och grejer, fixat lite snyggt i soffan för det låg kuddar och 2 täcken över hela. Vet inte rikigt vart vi ska göra av täckena så dom får ligga lite fint ihop vikta här uppe i vardagsrummet =P Dom är iaf mysiga att ha på morgonen och kvällen när man ligger och myser i soffan =)

Sen har jag tvättat en maskin och duschat, och nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem så jag får krama och pussa på honom =)

Får kolla om det finns nånting bra att se på tven så länge ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0