Ensam hemma

Är hemma själv just nu för älsklingen är hos H och kollar på hockey. Lite tråkigt att vara själv men jag hade ingen lust att sitta och kolla på hockey hela kvällen för det är ju så tråkigt =P Roligare att kolla på Idol ;P

Har varit en lugn dag idag, regnat nästan hela dan. Har städat lite, varit och röstat, lämnat pengar till mami, kollat på film. Vi har kollat på hur mycket filmer som helst vissa bättre än andra, kommer knappt ihåg alla vi har sett.

Börjar bli friskare, men nu har jag fått jätte ont i tungan, den blir svullen ibland också och så är jag fortfarande lite svullen i halsen. Vad jag en gör, äter, sväljer, pratar ja allt, så gör det ont. Förstår inte varför det alltid ska komma nåt nytt. Lite jobbigt när man ska sova när det gör så satans ont att svälja, är svullen och så blir jag ofta täppt i näsan så det blir lite jobbigt att andas. Blir det inte bättre snart så måste jag ringa till läkaren igen.

Efter idol ska jag ta en lång varm dusch =) Ska bli skönt att tvätta håret =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0