Städat lite

Börjar bli helt knäpp i hövet av att vara sjuk så satans länge så idag var jag tvungen att städa lite iaf för det va inte speciellt vackert här hemma. Har städat nedervåningen, ska städa mer inne i badrummet sen eller imorgon, har bara dammsugit där men annars är det klart =) Måste fixa min garderob också för nu har jag bara slängt in en massa kläder där. Längtar tills vi kan köpa mer garderober som vi ska ha här på övervåningen, älsklingen håller på och snickrar för fullt i det rummet =)

Ja sen måste övervåningen städas också men det är ingen idé att börja med det än med tanke på att sötis snickrar här =) Skönt att det börjar se ut lite mer som vanligt =)

Åh vad jag vill bli frisk nu! Så himla jobbigt när man är trött hela tiden och hostar som en tok. Den där hostmedicinen som jag fick igår vill jag inte ta nå mer. Den tog ju bort det där kliande skiten i halsen men det kändes som om att hostan nästan blev värre, och så vaknade jag upp i natt och mådde så satans dåligt. Hade as ont i magen och så mådde jag jätte illa, kändes som om att jag skulle spy hela tiden =/ Läkaren sa att man kunde få lite ont i magen men det där va inte lite, min mage blev helt uppblåst och stenhård och så gjorde det as ont. Läste även på flaskan att man kan bli illamående och få kräkningar, och självklart skulle jag må dåligt av den jag som aldrig annars reagerar på medicin. Min vanliga tur =P

Är så himla rastlös så jag håller på att dö! Vet inte vad jag ska hitta på heller, ingenting känns ju speciellt roligt att göra när man bara är trött och mår dåligt men samtidigt är jag så himla trött på att bara ligga i soffan hela dagarna. Vilka problem man har =P

Vill ändra om min design här på bloggen så det blir lite roligare att blogga igen, men jag vet inte riktigt hur min header ska se ut eller vilka färger jag ska ha. Vill iaf ha ljusare färger är trött på det mörka =P Får se vad man kan hitta på ;P Ni får gärna komma med förslag =P

Nee man kanske ska baka en äppelpaj så man har nånting att göra ett tag iaf ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

vad för hostmedicin äter du?

och bor du och ted i hus eller lägenhet?



(jaaa 1000 frågor, men vi ses ju aldrig nuförtiden :()

2010-09-10 @ 00:42:06
URL: http://helly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0