Måndag 11 April

Tjena!

Har varit riktigt skönt väder idag :) Har jobbat från 7-11, för sen skulle jag följa me älsklingen till sjukhuset. Efter det så åkte vi till birsta och handlade lite och sen åkte vi och käka :)

Sen har vi städat hela Emmas bur igen. Va inte länge sen jag gjorde det men det har kommit in massa vatten under buren så allt spån va blött. Så det va ju bara att byta allt spån igen. Men nu la vi in plast i botten så nu får hon det mysigt igen :) Plockade lite gräs till henne också och då blev hon överlycklig, lilla sötnosen :)



Lilla Em ska alltid springa iväg och gömma sig när jag tar in henne för att klippa klorna och så. Den här gången hittade jag henne i skohyllan :P


Nu ska jag gå och göra varma mackor, så gott ju! :P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: cass

naw så söt hon är :')

2011-04-12 @ 19:07:04
URL: http://alcassandra.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 12:59:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0