Måndag 29 Augusti

God morgon!

Usch och blä vad trött jag är. Känns som att jag inte är annat en trött hela tiden. Men jag har ju ett jobb som inte är det lättaste. Jag hoppas det blir bättre nu när dom andra 2 är tillbaka och vi kan försöka fixa ett schema så en annan slipper jobba för mycket.

I fredags så jobbade jag. Madde va där och jobbade med mig och det gick hur bra som helst :) Efter jobbet så åkte vi till mami och fikade för Daniella fyllde år! :) Sen på kvällen så blev det End of Summer Meet :) Roligt att träffa lite folk och sitta och prata :)

I lördags så åkte jag och älsklingen till stan :) Skönt att åka dit bara för att gå runt och kolla och inte stressa, för i vanliga fall så har vi alltid en lista att gå efter så det blir ju att man stressar runt till alla affärer som man måste till. Blev en mysig fika på Café Charm också :)


Köpte lite underkläder, strumpor, strumpbyxor, en mysig stickad cardigan, böcker och nagellack till mig. Blev lite irriterad när jag såg att ena bh:n som jag köpte va i fel storlek. Det va rätt storlek på galgen men nån hade satt fel bh på den. Smart som jag va så kollade jag inte på lappen på bh:n, vilket jag annars alltid gör. Så den måste jag byta.

Köpte jätte söta bebiskläder och en spjälsäng också :) Ska visa er kläderna sen.

Igår så hämtade vi hem en vagga från mami :) Blir bra att ha den i början för den tar ju inte lika stor plats som spjälsängen.

Nee man kanske ska försöka få i sig lite frukost nu innan man måste åka och jobba.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0