Onsdag 31 Augusti

God morgon!

Idag är det en ny bebisvecka :) Tycker veckorna går så sjukt fort nu men det lär ju låta annorlunda på slutet ;P Ska till min BM idag kl: 11.00. Längtar! :D

Slutade tidigt igår, blev bara jobb till 12. Åkte hem och käkade, sen hämtade jag hundarna hos mami och åkte hem till Madde så dom fick busa med Hubbe & Milo :) Va där tills Lincoln ville åka hem :P Han hatar att åka bil och när han står vid bakdörren och vill in och även springer fram till mig flera gånger för att visa att han vill in i bilen, då vill han verkligen hem :P

Vi har börjat rensa ur rummet här uppe som ska bli bebisens rum :) Måste få in spjälsängen och allt annat som är till bebisen för just nu står det i vardagsrummet.

Hämtade ut ett paket igår med täcke, kudde och påslakan och örngott som är till spjälsängen :) Vill fixa i ordning allt i rummet nu! ;P

Nu måste jag fixa lite frukost.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0