Tisdag 23 Augusti

God morgon!

Har inte orkat blogga på flera dagar nu, har varit helt slut efter jobbet. Hela helgen har jag känt mig helt död. Blev en för hård start för mig på jobbet förra veckan. Första dan blev det 9,5 timme, sen 7, 9,5 och sen 10,5 på fredag och då fick jag dessutom jobba själv hela dan på städ och det var inte roligt kan jag säga. Dom som jag jobbar med blev sjuk i onsdags och jag vet inte när nån utav dom kommer tillbaka och det är inte så lätt att få in nån annan heller. Tur att jag har min underbara mami som har jobbat med mig 2 dar fast att hon skulle ha semester =) Fast igår pajade hennes rygg när vi jobbade så det va ju inte så skoj =(

Idag ska Cassandra jobba med mig. Är inte lika mycket idag som igår vilket är skönt. Men jag blir lite stressad över resten av veckan om dom andra 2 inte kommer tillbaka för det är så mycket att städa hela tiden och jag orkar ju inte lika mycket nu + att jag får så satans ont i kroppen. Måste hitta vikarier.

Får se om jag orkar fixa lite roligare inlägg sen ikväll, jag hoppas på det iallafall :P

Ha en bra dag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0