Torsdag 25 Augusti

God morgon!

Har ni sovit gott? :) Det har jag men är fortfarande jätte trött som vanligt. Skulle vara skönt att få sova bort den här regniga dagen. Men jag måste snart åka och jobba, tur att det inte är så stressigt idag.

Boppa ligger här bredvid mig i sängen och sover som en gris :P Katter har det bra dom, dom behöver inte göra nånting bara sova, äta och vara ute och jaga råttor eller sova i nån buske :P Det är iallafall det enda den här lilla fisen gör ;P




Hittade Boppa så hät i soffan för ett tag sen och han sover precis likadant nu ;)


Fick hem ett paket från Jotex igår med gardinerna som jag hade beställt. Så roligt med lite nya gardiner :) Men duken vi hade beställt fick vi inte för den va slutsåld. Måste höra om dom skickar den sen när dom har fått in fler för det står ingenting om det.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0