Våran lilla Jamie ♥

Hej!

Det va ett tag sen jag skrev här nu, har inte haft så stor lust att blogga men jag tänkte försöka komma igång med det igen. Ni måste ju få veta att vi har fått en underbar liten pojke :)

Jamie heter han och föddes den 13 December 16.57 :) Vägde 3834 g och va 53 cm lång, så han var en stor kille :) Inte ofta barn föds på det datumet som är sagt men våran lilla plutt ville ut då :P Det är bara 5 % av alla barn som föds i sverige som kommer på den dagen som det är sagt. Lätt personnummer fick han också, 111213 ;P


Går hur bra som helst och Jamie är så otroligt snäll :) Just nu ligger han bredvid mig här i sängen och sover så sött med armarna ovanför huvudet :)

Ska försöka sätta mig nån dag och skriva om förlossningen för sånt är ju roligt att läsa om, tycker jag iallafall :P

Det är verkligen helt underbart att vara mamma :) Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag hade lilla Jamie i magen. Man funderade ju ofta på hur den lilla krabaten som låg där inne såg ut, hur förlossningen skulle bli och hur det skulle bli sen när vi är föräldrar. Kan bara säga att det är helt underbart att bli en riktig familj, finns ingenting som slår det :) Älskar mina 2 underbara pojkar så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis till er =)

2011-12-27 @ 12:08:06
Postat av: Michelle

Tack så mycket! :)

2012-01-04 @ 14:13:16
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0