Måndag 5 December

Hej!

Sitter och tittar lite på tv, ska snart fixa nånting att käka. Börjar bli lite piggare nu, har varit sjukt trött enda sen jag klev upp vid halv 8. Sotaren skulle komma mellan 9 och 12 så jag ville inte lägga mig och sova då eftersom man inte vet när han kommer, men självklart så kom han ju runt halv 12 nån gång så jag hade kunnat sova en stund till.

I helgen har vi varit i stan med Cassandra & Bella :) Fixade några julklappar till så snart är det helt klart, bara lite små grejer kvar. Köpte lite grejer till bebis och andra grejer som vi behövde.

Sen har vi stökat på både inne och ute, slagit in massa julklappar och grejat på. T har varit här och målat klart det sista och på fredag eller nåt ska han komma hit igen och tapetsera klart i trappen. Ska bli så skönt att äntligen få det fixat :)

Nee nu måste jag äta.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-12-05 @ 13:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0