Onsdag 7 December

God morgon!

Sov till 8.15 idag och jag som alltid brukar kliva upp vid 7 för då kan jag inte sova mer fast jag är as trött. Sov nån timme igår kväll och då brukar jag verkligen inte kunna sova längre än 7. Bebis kanske vill komma ut snart så den tycker att vi ska vila upp oss nu inför förlossningen :P För jag hoppas verkligen att bebis vill komma ut i tid, vill inte gå över tiden.

Idag är det kallt, det va 11,9 minus när jag klev upp och så här lär det nog vara ett tag nu. Men det är skönt att vi inte har massa snö och 25 minus nu som det brukar vara :P Skulle vara perfekt om det var så här hela vintern, så man kan vara ute och gå med bebis när man vill och inte behöva sitta inne hela tiden för att det är 25-30 minus ute.

Ska försöka hitta på nånting att göra nu, har tråkigt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0