Onsdag 9 Februari

God morgon!

Idag är det jätte fint väder, precis som igår =) Lite synd att man ska vara inne och jobba hela dan när det är så fint, men men. Kände mig pigg igår på jobbet, har varit så trött och seg ett bra tag nu så jag hoppas att det här pigga håller i sig :P

Slutade tidigare igår för jag hade inte så mycket att göra. Åkte hem till mami och knäppte lite kort på istappar, pratade, snubben med veden kom, hämtade Cassandra i ånge för hon hade missat bussen och så hjälpte jag och älsklingen till med veden en stund :) Sen tog vi det bara lugnt, funderade lite på hur vi skulle kunna göra om köket sen i sommar. Kommer bli härligt med ett nytt, fint kök :) Men under den tiden vi inte kommer ha nåt kök är väl inte lika rolig :P





Börjar jobba 10 idag. Har inte så mycket att göra idag heller så jag lär nog vara hemma tidigare idag också. Nästa vecka blir det mycket jobb :)

Nu måste jag börja göra mig i ordning.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0