Torsdag 10 Februari

God morgon!

Har varit vaken i 2 timmar, för så här länge kan jag inte sova :P

Skit väder idag, snöar som satan och självklart är jag ledig idag. Har varit superfint väder 2 dar i rad och då jobbade jag och så fort man inte jobbar så är det skit väder. Förstår inte varför det alltid ska vara så.

Får roa mig med att städa som vanligt, men det behövs :P Får dra igång bra musik, då blir det roligare :D

Igår kväll gick jag och älsklingen på en promenad :) Måste börja göra det nån gång i veckan så man blir lite piggare + att det är väldigt skönt. Hälsade på Håkan en sväng innan vi gick hem.

Nee nu ska jag börja städa.

Ciao!



En bild som jag tog från ett rum på jobbet igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0