Veterinären & Stallet

God morgon!

Har ni sovit gott? :) Det har jag, somnade tidigt igår så jag känner mig rätt utvilad idag :P

Jobbade 4 timmar igår. Sen åkte jag till veterinären med Boppa. Han hade ont i handleden och hon trodde också att det kunde vara en sträckning, för hon kunde inte känna att nånting va av, inget sår och han är inte svullen där. Han fick en spruta med smärtstillande och så ska jag åka till ånge imorgon och hämta ut smärtstillande tabletter som han ska käka i 5 dagar. Blir mycket vila dom här dagarna men det blir ju inte så jobbigt för han som ändå är så jäkla lat och bara sover hela tiden ;P




Sen drog jag till stallet. Har inte varit där på flera månader, saknar alla hästarna. Jessica skickade sms på morgonen och undrade om jag ville följa me och rida, och självklart ville jag de :D Vi tog en mysig tur i skogen och vi red på en väg som jag inte har ridit på förut. Helt underbart att sitta på hästryggen igen! :) Tack Åsa för att du lånade ut din underbara Guyen till mig! :D



Hur söt är inte Guyen här när han står och flinar :P

Nu ska jag göra mig i ordning och sen gå ut och starta bilen. Va bara runt 8 minus idag, skönt! :P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det var ju så lite så..jag är så glad att han får komam ut :) <3



Snygg på det där kortet du ;) Reeeeen o fin :D

2011-02-25 @ 08:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0